aktivitet

God morgon, uppe med tuppen idag! Bakar bröd, bloggar och är snart på gång för att plugga tyska redan,
fast än att kvällen igår var lång och inte slutade förens mitt i natten. Men det är en dag att ta vara på, söndag, helgdag, det betyder det förstnämnda som jag sa så när brödet är ute, tyskan och detta inlägg är skrivet
ska jag göra ordning en frukostkorg och gå ut och lägga mig i solen med vänner.
Att det är sommar här sedan två veckor tillbaka är mer än nice.
Med solen kommer shoppinglusten och det som gjorde det hela så mycket bättre var att jag någon gång,
vet inte när, får tillbaka 9000 kronor! Jag så är värd det, som väldens fattigaste student är jag lycklig
men ak så sparsam. Tillfredsställde behovet med en vintage byxdress och en shorta på en ny favoritaffär här i München, om någon någon gång är här på shopping.. rekommenderar "Kladmarkt", stort med massa snyggt!
Tschüß!!

Kommentarer
Postat av: Tessy

du är ambitiös bellsi! Skriv mera skriv mera, gillar bloggen din <3 PUSS! PS. du borde lägga ut bilder från helgen!

2011-04-11 @ 16:22:09
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0