sista kvällen hemma

idag hade jag min "lilla födelsedag" i grycksbo hemma hos mamma. den var inte som vilken födelsedag som helst utan fyra dagar för tidigt. på min dag beställde jag grillat och blåbärspaj, det har aldrig hänt förut att vi inte ätit tårta på ett födelsedagskalas men genom att mamma hade varit ute och plockat blåbär tyckte jag det vore godare att göra någonting så gott som blåbärspaj med vaniljvisp och gräddglass, sen lite andra färska bär till det också..gillar att fyllar år...
fick en så god parfym i present av simon och carro, amani pink, söta milda rosor doftar den, nu kommer jag lukta gott varje dag. simon hade även med sig massagebänken hit så jag fick en genomgång av rygg och axlar, perfekt nu inför skolstarten om en dag..pirrrig!
klockan är snart halv tolv och sitter fortfarande ute på altanen och myser med tända ljus, emanuel sitter mitt emot mig och läser alexander schulmans nya bok, det kanske är här man borde stanna. känns så just nu i alla fall. nej, jag är redo för flytt! klockan är ställt på 06.30. god natt!



Kommentarer
Postat av: Tess

skriv belllaaa! Jag saknar dig!

2011-10-16 @ 14:15:02
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0