Juni 14, 2011

Sista provet efter två utgallringar, sista dagen av fyra dagar på sista provet är avklar!! Efter att ha tillbringar så mycket tid på skolan vet jag vad ja vill! Jag vill komma in!!

I väntan på att min fina ska komma och möta upp mig sitter jag på "ThyssenKrupp Xervon Sweden", jag tror det är det som jag kan tyda på dörren under bilderna av lättklädda flickor. En lätt mansdominerad arbetsplats så att säga. Pappas jobb. Ni vet känslan av att känns sig flickig, när man känner sig extra söt, så känner jag mig alltid när jag besöker pappa på jobbet. Jag tror det är en blandning av att jag faktsikt är en av få levande tjejer på plats och även att jag tror att pappa blir stolt över att få visa upp sin dotter, vilket innebär att han bli extra snäll, vill du ha någonting? Är du hungrig? Behöver du pengar?, här får du så du kan åka t-bana idag (500 kronor). 
Nu kom min kära och vi ska gå på Erikshjälpen, den skall tydligen vara bra här ute i Solna!

Tillsammans med henne har jag kommit hit. Puss på dig!


Kommentarer
Postat av: ariel

DU KOM JU IN DIN FILUR! <3 Puss!

2011-06-27 @ 12:40:48
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0