summmertime

Sommarlov! Måndag den 6 juni och här sitter jag i soffan och tittar på nyhetsmorgon och dricker varm mjölk med honung. Jag känner att det är på tiden att uppdatera sig lite om Sverige, vet inte om man gör det bäst på nyhetsmorgon men hur som är det ett mysigt program. Jag känner mig lite som en Big Brother deltagare var det gäller svenska nyheter den senaste tiden. Om två dagar bär det hem.
Senaste tiden har det hänt mycket i min lilla värld och det är anledningen att jag inte skrivit ett ord i bloggen. Tyskakursen med hundra prov, rep inför föreställningen som vi hade i lördags -YES WE DANCE!, avslutningskalas-mat-fika-lek med vänner och kanske det största av allt, danshögskolan, vidare till sista gallringen är en lycklig tjej. Nästa vecka sker slutaudition, håll helst alla tummar som gå!
Inspirationen flödar...
har aldrig hänt förut.
och så skapade gud människan..



Kommentarer
Postat av: T to the E to the S to the S

Du är ju stört lik henne! :) Ses snart vännen

2011-06-18 @ 20:34:12
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0