fula tanter och sånt skit

Herkules får bästa platsen idag när jag cyklar hem honom från universitetet där han så fint stod och väntade på mig. I vanliga fall brukar han ju stå parkerad framför min skola, men inte idag för jag bestämde mig att ge mig ut på lite extra träning efter skolan plus sovmorgon. Så i morse cyklade jag de 100 meter till universitetet, tog u-bahn därifrån till skolan. Från skolan gick jag istället, 7 kilometer, toppen nöjd, till universitet och cyklade sedan de 100 meter hem. Parkerar honom i cykelstället utanför mig. Jag minns det väl, precis vart jag ställde honom, i självaste cykelstället, för att samtidigt som jag gjorde det så hejade jag på grannen och man kan ju typ känna vart man stod när man hejar på någon. Nu kommer jag till det som gör mig så arg och upprörd, vill inte skriva fula ord, men gillar verkligen inte käringar. Någon av slaget jag just nämnde, kärring, har flyttat på min låsta cykel och lutat den mot en annans som inte står i cykelstället. Själv har hon ställt dit sin egen fula cykel!
Det ger henne bara ännu mer rätt om jag går omkring för mig själv och är arg.
Nu är jag glad idag!
..eller går ut och puttar omkull hennes cykel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0