it´s hardcore!!!

ROBYN var bäst! Alldeles underbar på scen, vilken kännsla och vilken dans!
Efter att ha avnjutit en god söndagsfrukost i våran nya vita fina soffa mår jag mycket bra
förutom att min magen skriker för att jag matade den med alldeles för mycket vitlök igår.
Vi hade en supermysig kväll här igår, god mat, fina vänner och en helt okej final i melodifestivalen.
Det enda som egentligen var dåligt var väl vinnaren?
Jag tycker att Kristoffer Hiding kunde ha vunnit, tillexempel, hans bidrag såg ju bra ut...

En stor puss skickar jag till världens finaste Erika som har fyllt år!
Du finns alltid där, du är en äkta vän!
Så glad att jag har dig, du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta!


 

Kommentarer
Postat av: Tessy

Det var mys! Som alltid med dig :) <3

2011-03-14 @ 18:05:19
URL: http://theresiast.blogg.se/
Postat av: erikaaa

men söta du, älskar dig !! <3 :D

2011-03-14 @ 19:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0