Lyckligt slut

Sitter här med en tallrik brieost, päron och jordnötter och pluggar tyska samtidigt som jag funderar över livet.
Lite söndagsångest, även om ordet ångest är mycket mer känsloladdat än vad jag själv känner mig.
Som tur är.
Men en känsla inom mig säger att jag önskar att det vore lördag idag vilket skulle betyda att det inte var
måndag imorgon. Plus att jag skulle få tillbringa kvällen på Shleishaimerstrasse 14 en gång till, den var så älskvärd att jag gör det mer än gärna.
Tapaskväll är att rekommendera om man vill få sina behov tillfredställda.
Im in love im in love...lalallaaa...Ja, nå är jag allt en riktigt lycklig tjej i mina bästa år som just hade en
pratstund med en av mina bästa vänner, Malou, om vad som händer härnäst.
En fråga som återstår att se.
Så alltså min fundering över livet har inte kommit till sitt slut.
Det är jag glad för. Nu dansar jag vidare ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0