DOCH

tog än en gång flyget hem till sverige. om jag så någon gång skulle varit flygrädd har min rädsla övervunnits för länge sedan efter så många gånger fram och tillbaka. och vad världen är liten. okej, nu har ju inte jag flyttat till andra sidan jorden, men ändå, people, (känner mig som pia, dock med en så mycket skönare stämma än hennes) (pia, en danslärare som alltid skriker people för att sedan fortsätta med någonting otrevligt hon har att säga oss) distans till all ära! och flytta till andra delar av världen, gör det! det kanske är det bästa som jag har gjort. nu håller jag ju fortfarande min stora kärlek i handen men inte mina vänner och inte heller min familj. så till er kan man ju säga att jag har ett distansförhållande. och jag älskar det för jag är hemma jämt! det finns bara en negativ sak, att det kostar att flyga. men genom att jag inte ser något större värde i pengar så känns det inte så tungt. nu sitter jag hos mamma och har hunnit gå en morgonpromenad tillsammans med henne för att sedan bänka mig vid bordet för tyska plugg. och lite blogg skrivande med en stor kopp vitlöksvatten med citron, lime och honung. fattas gör bara ingefäran. jag tror stenhårt på all mat som ska göra en gott. det tror jag på bara för att jag själv testat och det fungerar verkligen. under de sista året har jag ätit så mycket grönsaker, fisk, vitlök, lök, starka färska kryddor, fett, nötter, gottisaker osv. och jag tror jag varit sjuk 3 gånger. åren innan då jag inte tänkt lika mycket på vad jag stoppar i mig var jag minst sjuk en gång i månaden. ta i trä, nu känner jag mig halvhängig, varav min dryck! pussss & lycka till alla auditionssökande som får svar om några timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0